Nextbit、Robinの2016年6月アップデートを配信。スピーカーの爆音問題などが修正

Nextbit Robin
Nextbit Robinの2016年6月分のアップデートが配信を開始しました。
ファイルサイズは大体300MB未満くらいなのでそれなりに大きいです。


変更点


speaker volume
We have totally revamped the speaker volume after the audio enhancements last month. The minimum volume is much softer and as you increase the volume, it follows a nice linear progression.
Camera
Primarily a fix to improve stability when sharing pictures to the Line app.
Custom ringtones
We’ve included the custom ringtones - Patricia by Lauren Loh Sung and Breeze by Giraffage - in the ringtone pack. You no longer need to sideload them.
Security
As a bonus, the Android Security Patch is now updated to June 1.


4月アップデートから発生したスピーカーの爆音問題が修正されました。
かなり致命的だったのでむしろ遅いくらいです。

また、Lineアプリ内でメディアファイルを直接送れない問題も修正されています。
一応、メディアファイルを共有から送ることで回避できていましたが、面倒だったので直ってよかったです。

その他、Androidの定例アップデートとなっている2016年6月のセキュリティパッチも適用されています。


ソース:Nextbit Community


共有ボタン



Previous
Next Post »